REGISTREERU

Kas tead oma ideaalset kaalu?
MINU KAAL
kg
MINU PIKKUS
cm
Registreeru kasutajaks
Kas tead oma ideaalset kaalu? Sisesta oma kaal ja pikkus ning saa teada, milline on Sinu Kehamassiindeks (KMI)
Ico_powerup
Sinu kaal
kg
Sinu pikkus
cm
 

Vähene liikumine on ohtlikum kui ülekilod

TREENING: 20 minutit jalutamist päevas vähendab tunduvalt varase suremuse riski. Viimase uuringu järgi sureb Euroopas vähese liikumise tõttu kaks korda nii palju inimesi kui ülekaalu tõttu. Vähene liikumine on tervisele kahjulik. 

loe edasi

Suhkrupeedid võivad asendada verd

UUDIS: Põllutäis juurikaid võib päästa tuhandete inimeste elusid. Avastus, et punapeet toodab hemoglobiini viib selleni, et varsti võime arvestada uue vereasendusainega.

loe edasi

Söö treeningu ajal õigesti

TREENING: Treenides on oluline süüa enne ja pärast treeningut. Enne treeningut söömine aitab kaasa jõudlusele ning treeningujärgne söömine täidab varusid, mida treeningu ajal on kulutatud. Tarbima peaks toitu, mis sisaldab kasulikke toitaineid, mitte ainult palju kaloreid. Viimane söögikord peaks olema umbes kaks tundi enne trenni. 

loe edasi
Kehamassiindeks, kalorinorm ja Sinu kaalueesmärk
Sünniaeg
Sugu
Füüsiline aktiivsus
Võttes arvesse Sinu kaalu, pikkust, vanust, sugu ja füüsilist aktiivsust on Sinu päevane kalorinorm KAALU HOIDMISEKS ca kalorit.
KMI on lühend sõnast kehamassiindeks, mis näitab inimese kaalu ja pikkuse suhet. Väljendit kasutatakse rasvumise määramiseks ning südame-veresoonkonna haigustesse haigestumise riski hindamiseks.
Kehamassiindeks (KMI)
Rasvumine
Ülekaal
Ideaalkaal
Alakaal
Eesmärgi kg saavutan nädalaga